poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Uzupełnienie zdjęc i szkiców do poprzednich postów

Bloga załadałem po raz pierwszy. Popełniłem błąd. Skasowałem wydawało mi się stare posty. Nie podejrzewałem, że przy tej okazji idą pod wycinkę, także zdjęcia i szkice, które znalazły się w wysłanych postach. Niniejszym postaram się błąd ten naprawic, publikując w niniejszym poście to co zostało omyłkowo wycięte. Kolejnośc dostosowana jest do opisów. Przy okazji przepraszam za utrudnienie.

Do postu pt."Ogród przydomowy podwórze" przyporządkowane są n/w pozycje.

1.Plan ogrodu
2."Zielona ściana", przy wysokim murze
3.Widok ogólny ogrodu przydomowego


Post pt. Niektóre elementy małej architektury wykonane w  "Ogrodzie nad rzeką".

1. Szkic " koła" na tarasie


2.Miejsce z "kołem", gotowe

3.Zdewastowana stara fontanna.
               4. Szkic zbiornika wody pod fontannę


5. Zbiornik i fontanna gotowe



Post pt. "Ogród nad rzeką Odrą"

1.Szkic planu ogrodu


2.ruiny tarasu
3. Rabata na tarasie


4. Szklarnia naprzeciw tarasu


5.Częśc środkowa ogrodu


6.Skalniak na skarpie
.

7.Skarpa częśc zacieniona



8.Częśc końcowa ogrodu - miejsce na ognisko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz